Πολιτική Ασφάλειας Τροφίμων


Το ΟΡΑΜΑ μας είναι να διαιωνίσουμε το «Ελληνικό σπίτι του καφέ» με οδηγό την παράδοση της Οικογένειας Λουμίδη από το 1920. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές αυθεντικές εμπειρίες μέσα από τον κόσμο του καφέ και των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Στόχος μας είναι η επίτευξη, η διατήρηση και η βελτίωση της εικόνας και της αξιοπιστίας της στην αγορά, προμηθεύοντας προϊόντα ασφαλή, σταθερής υψηλής ποιότητας.

Βάσει των ανωτέρων η εταιρία έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας των Τροφίμων, σύμφωνα με το σύστημα ISO 22000.

Οι βασικοί στόχοι είναι:

  • Η πλήρης συμμόρφωση των τμημάτων με την νομοθεσία για τα τρόφιμα.
  • Ο χειρισμός των τροφίμων να γίνεται πάντα με ορθό τρόπο ώστε να μειώνονται οι κίνδυνοι.
  • Η αυστηρή τήρηση των κανόνων υγιεινής
  • Όλοι οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα τμήματα να λειτουργούν βάσει της παρούσας πολιτικής.

Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, η εταιρεία τηρεί αυστηρή πολιτική υγιεινής και ασφάλειας των παρεχομένων τροφίμων, η οποία συνίσταται στο:

  1. να τηρεί επ’ ακριβώς το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων που έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22000
  2. να ακολουθούνται κατά γράμμα όλες οι Διαδικασίες ,
  3. να γίνεται συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και ποιότητας
  4. να επαληθεύεται συνεχώς το σύστημα μέσω προγραμματισμένων ελέγχων,
  5. να παρακολουθούνται όλα τα κρίσιμα σημεία και τα προαπαιτούμενα προγράμματα της παραγωγικής διαδικασίας,
  6. να εξασφαλίζονται οι απαιτούμενοι πόροι για τη διατήρηση και επικαιροποίηση του Συστήματος, την αγορά νέου, σύγχρονου εξοπλισμού, τη βελτίωση των εγκαταστάσεων και των υποδομών και του περιβάλλοντος εργασίας,
  7. να διατηρούνται οι δίαυλοι επικοινωνίας με τους προμηθευτές, τους πελάτες, αλλά και τις αρχές
  8. να παρακολουθείται και να εφαρμόζεται η ισχύουσα νομοθεσία.
  9. να υπάρχει διαρκής βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος
  10. να προχωρεί σε ανάλυση του περιβάλλοντος υπό την σκοπιά της ασφάλειας τροφίμων
  11. να απασχολεί Προσωπικό που με την εκπαίδευση του έχει αποκτήσει ισχυρή Εταιρική Κουλτούρα για την Ασφάλεια των Προϊόντων, έχει πλήρη επίγνωση των ευθυνών του απέναντι στους Καταναλωτές και μπορεί να διαχειρίζεται με αποτελεσματικό & ηθικό τρόπο όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια κατανάλωσης των Εταιρικών Προϊόντων

Παράλληλα, έχουν τεθεί μετρήσιμοι στόχοι σχετικά με θέματα ποιότητας και ασφάλειας των τροφίμων, οι οποίοι παρακολουθούνται διαρκώς ως προς την επίτευξή τους.

Όλα τα παραπάνω, οδηγούν τη Διοίκηση και το προσωπικό να νιώθουν σίγουροι για τις υπηρεσίες και τα τρόφιμα που σας προσφέρουμε.

Εκ της Διοίκησης

Εντός Αττικής

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στο Νομό Αττικής μέσω της εταιρείας Courier Center εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. 

Εκτός Αττικής

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσω της εταιρείας Courier Center εντός 3-6 εργάσιμων ημερών.

Αν η παραγγελία σας αδυνατεί να παραδοθεί με επιτυχία στη διεύθυνση που δηλώσατε, η μεταφορική εταιρεία με σκοπό την καλύτερη και ταχύτερη παράδοση των προϊόντων, συνεργάζεται με την εταιρεία Clever Services, η οποία περιλαμβάνει επιλεγμένα καταστήματα clever point στην Ελλάδα με διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Για αγορές άνω των 35€ τα μεταφορικά κόστη είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 35€ η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι 3,00€. Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι διαθέσιμη με επιβάρυνση 1,80€. Για τα κάτωθι προϊόντα ισχύει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών λόγω ογκομετρικού βάρους. Το τελικό κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο check out.


Greek Coffee Kit Ελληνικού Καφέ | Μεγάλο 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΣΩ E-SHOP:

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και την επιβεβαίωση της πληρωμής, η παραγγελία θεωρείται ως "αποδεκτή" και θα λάβετε ένα e-mail “Επιβεβαίωση Παραγγελίας”.

Στην περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το e-mail έχει μπει στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν τελικά δεν το έχετε λάβει συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας +30 210 3214426.

Το e-mail "Επιβεβαίωσης" και "Αποστολής" της παραγγελίας δεν αποτελεί νόμιμη απόδειξη. Το τελικό τιμολόγιο/απόδειξη περιλαμβάνεται στη συσκευασία της παραγγελίας σας.

Οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier κατάλληλα συσκευασμένες με σκοπό την διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων.

Οι ανωτέρω χρόνοι είναι ενδεικτικοί. Σε κάθε περίπτωση, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την αποστολή των προϊόντων σας το συντομότερο δυνατόν. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας που οφείλονται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως πχ. απεργίες, έντονα καιρικά φαινόμενα κτλ. ή σε περιπτώσεις που οφείλονται σε καθυστερήσεις της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να ελέγχετε τα προϊόντα.

Οι συνεργαζόμενες εταιρείες δύναται να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δηλώσει με σκοπό την ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας σας αλλά και για ερευνητικούς σκοπούς.

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής online παραγγελίας από φυσικό κατάστημα ή με διαφορετικό τρόπο εκτός από την προεπιλεγμένη υπηρεσία courier.