Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές
Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Οι τρόποι πληρωμής που διαθέτει η εταιρία μας είναι οι κάτωθι:


Χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover) μέσα από το σύστημα πληρωμών της εταιρίας Everypay. Δεν υπάρχει η δυνατότητα δόσεων.
Αντικαταβολή. Η πληρωμή γίνεται με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της εταιρίας courrier. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτήν την υπηρεσία.

Πως και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλονται με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, Courier Center. Παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινή μέχρι τις 06:30 επεξεργάζονται αυθημερόν, και οι υπόλοιπες την επόμενη εργάσιμη.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ.

Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Η αποστολή παραγγελιών πραγματοποιείται σε όλες τις περιοχές εντός της Ελλάδας.

Στέλνετε παραγγελίες στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής παραγγελιών εκτός Ελλάδας.

Υπάρχει ελάχιστη χρέωση παραγγελίας;

Η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας είναι τα 10€.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά/αντικαταβολή;

Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες έως 30€, ορίζονται στα 2,5€*.




*Παρακαλούμε όπως σημειώσετε πως για τα κάτωθι προϊόντα ισχύει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών λόγω ογκομετρικού βάρους. Το τελικό κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο check out.


Συνθέσεις Δώρων «Καφεκοπτεία Λουμίδη» Greek Coffee Kit Ελληνικού Καφέ | Μεγάλο Αυτόματη Καφετιέρα Ελληνικού BEKO

Έκανα λάθος στην παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που έχετε κάνει οποιοδήποτε λάθος κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στα τηλέφωνα που αναγράφονται εδώ. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να διορθώσουμε το λάθος,  πριν η παραγγελία σας αποσταλεί.

Μπορώ να αγοράσω με τιμολόγιο?

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε συναλλαγή από το www.kl.gr με δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου. Επιλέξτε την διαθέσιμη επιλογή «Θέλω Τιμολόγιο», συμπληρώστε τα αντίστοιχα πεδία με τα στοιχεία της εταιρείας και ολοκληρώστε τη συναλλαγή σας.

Προϊόντα
Πως αποθηκεύω τον φρέσκο καφέ και για πόσο καιρό?

Όλοι οι καφέδες μας αλέθονται φρέσκοι την στιγμή της αποστολή. Οι "εχθροί" του καφές είναι το οξυγόνο, το φως, η υγρασία και η θερμοκρασία. 


Ο καλύτερος τρόπος να αποθηκεύσουμε τον καφέ λοιπον είναι σε αεροστεγή συσκευασία (κουτί, γυάλα κτλ) σε ένα σκιερό και δροσερό χώρο (π.χ. ένα ντουλάπι). ΔΕΝ αποθηκεύουμε τον καφέ στο ψυγείο καθώς απορροφά οσμές.

Οι κάψουλες σας είναι συμβατές με μηχανές Nespresso®?

Οι κάψουλες μας είναι συμβατές με όλες τις μηχανές τύπου Nespresso®.

Οι αρωματικοί και decaf καφέδες σας είναι χημικά επεξεργασμένοι?

Η μέθοδος αποκαφεϊνοποίησης που χρησιμοποιούμε είναι 100% φυσική και με την χρήση νερού διοξειδίου του άνθρακα (το ίδιο που πίνουμε στις σόδες) επιτυγχάνεται η αφαίρεση σχεδόν όλης της καφεΐνης. Δυστυχώς καμία μέθοδο δεν μπορεί να βγάλει το 100% της ουσίας, αλλά στο τελικό ρόφημα που πίνουμε υπάρχει λιγότερο από 0.08% περιεχόμενο καφεΐνης. 

Οι αρωματικοί μας καφέδες αποκτούν τα αρώματα τους με την χρήση 100% φυσικών αρωματικών ελαίων, όπως αυτά που χρησιμοποιούμε και στην μαγειρική.



Εντός Αττικής

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στο Νομό Αττικής μέσω της εταιρείας Courier Center εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. 

Εκτός Αττικής

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσω της εταιρείας Courier Center εντός 3-6 εργάσιμων ημερών. H μεταφορική εταιρεία Courier Center, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των παραδόσεων εκτός Αττικής, συνεργάζεται με την εταιρεία Speedex.

Αν η παραγγελία σας αδυνατεί να παραδοθεί με επιτυχία στη διεύθυνση που δηλώσατε, η μεταφορική εταιρεία με σκοπό την καλύτερη και ταχύτερη παράδοση των προϊόντων, συνεργάζεται με την εταιρεία Clever Services, η οποία περιλαμβάνει επιλεγμένα καταστήματα clever point στην Ελλάδα με διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Για αγορές άνω των 30€ τα μεταφορικά κόστη είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 30€ η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι 2,50€. Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες. Για τα κάτωθι προϊόντα ισχύει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών λόγω ογκομετρικού βάρους. Το τελικό κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο check out.

Συνθέσεις Δώρων «Καφεκοπτεία Λουμίδη»
Greek Coffee Kit Ελληνικού Καφέ | Μεγάλο 
Αυτόματη Καφετιέρα Ελληνικού BEKO

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΣΩ E-SHOP:

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και την επιβεβαίωση της πληρωμής, η παραγγελία θεωρείται ως "αποδεκτή" και θα λάβετε ένα e-mail “Επιβεβαίωση Παραγγελίας”.

Στην περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το e-mail έχει μπει στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν τελικά δεν το έχετε λάβει συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας +30 210 3214426.

Το e-mail "Επιβεβαίωσης" και "Αποστολής" της παραγγελίας δεν αποτελεί νόμιμη απόδειξη. Το τελικό τιμολόγιο/απόδειξη περιλαμβάνεται στη συσκευασία της παραγγελίας σας.

Οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier κατάλληλα συσκευασμένες με σκοπό την διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων.

Οι ανωτέρω χρόνοι είναι ενδεικτικοί. Σε κάθε περίπτωση, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την αποστολή των προϊόντων σας το συντομότερο δυνατόν. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας που οφείλονται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως πχ. απεργίες, έντονα καιρικά φαινόμενα κτλ. ή σε περιπτώσεις που οφείλονται σε καθυστερήσεις της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να ελέγχετε τα προϊόντα.

Οι συνεργαζόμενες εταιρείες δύναται να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δηλώσει με σκοπό την ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας σας αλλά και για ερευνητικούς σκοπούς.

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής online παραγγελίας από φυσικό κατάστημα ή με διαφορετικό τρόπο εκτός από την προεπιλεγμένη υπηρεσία courier.