Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές
Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Πληρωμή με αντικαταβολή

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να ολοκληρωθεί στο κούριερ κατά την παράδοση, είτε με μετρητά, εφόσον το ποσό δεν υπερβαίνει τα 500€, είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Η αντικαταβολή παρέχεται δωρεάν.

Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά με χρεωστική κάρτα, με προπληρωμένη κάρτα ή με πιστωτική κάρτα, με ασφαλή τρόπο μέσα από την ιστοσελίδα μας.

Πληρωμή με Paypal

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά μέσω της ασφαλούς υπηρεσίας Paypal.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ.

Πως και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλονται με εταιρεία courier. Παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινή μέχρι τις 13:30 επεξεργάζονται αυθημερόν, και οι υπόλοιπες την επόμενη εργάσιμη.

Οι χρόνοι παράδοσης από την ημέρα επεξεργασίας είναι οι εξής:

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλος, Λαμία - Επόμενη εργάσιμη

Λοιποί χερσαίοι & νησιώτικοι προορισμοί - 2 με 3 εργάσιμες

Δυσπρόσιτοι χερσαίοι & νησιώτικοι προορισμοί - 3 με 5 εργάσιμες

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής online παραγγελίας από φυσικό κατάστημα ή με διαφορετικό τρόπο εκτός από την προεπιλεγμένη υπηρεσία κούριερ.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ.

Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Η αποστολή παραγγελιών πραγματοποιείται σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παραγγελίες εκτός Ελλάδος δεν πραγματοποιούνται αυτή τη στιγμή.

Υπάρχει ελάχιστη χρέωση παραγγελίας;

Η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας είναι τα 10€.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά/αντικαταβολή;

Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες έως 30€, ορίζονται στα 2,5€.

Για παραγγελίες άνω των 30€, η αποστολή είναι δωρεάν.

Δεν επιβαρύνεστε έξοδα αντικαταβολής για τις παραγγελίες που πραγματοποιείτε.

Έκανα λάθος στην παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που έχετε κάνει οποιοδήποτε λάθος κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στα τηλέφωνα που αναγράφονται εδώ. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να διορθώσουμε το λάθος,  πριν η παραγγελία σας αποσταλεί.

Μπορώ να αγοράσω με τιμολόγιο?

Αυτή τη στιγμή το eshop λειτουργεί μόνο με αποδείξεις λιανικής, αλλά σκοπεύουμε να προσφέρουμε την δυνατότητα τιμολογίων στο μέλλον.

Προϊόντα
Πως αποθηκεύω τον φρέσκο καφέ και για πόσο καιρό?

Όλοι οι καφέδες μας αλέθονται φρέσκοι την στιγμή της αποστολή. Οι "εχθροί" του καφές είναι το οξυγόνο, το φως, η υγρασία και η θερμοκρασία. 

Ο καλύτερος τρόπος να αποθηκεύσουμε τον καφέ λοιπον είναι σε αεροστεγή συσκευασία (κουτί, γυάλα κτλ) σε ένα σκιερό και δροσερό χώρο (π.χ. ένα ντουλάπι). ΔΕΝ αποθηκεύουμε τον καφέ στο ψυγείο καθώς απορροφά οσμές.

Οι κάψουλες σας είναι συμβατές με μηχανές Nespresso®?

Οι κάψουλες μας είναι συμβατές με όλες τις μηχανές τύπου Nespresso®.

Οι αρωματικοί και decaf καφέδες σας είναι χημικά επεξεργασμένοι?

Η μέθοδος αποκαφεϊνοποίησης που χρησιμοποιούμε είναι 100% φυσική και με την χρήση νερού διοξειδίου του άνθρακα (το ίδιο που πίνουμε στις σόδες) επιτυγχάνεται η αφαίρεση σχεδόν όλης της καφεΐνης. Δυστυχώς καμία μέθοδο δεν μπορεί να βγάλει το 100% της ουσίας, αλλά στο τελικό ρόφημα που πίνουμε υπάρχει λιγότερο από 0.08% περιεχόμενο καφεΐνης. 

Οι αρωματικοί μας καφέδες αποκτούν τα αρώματα τους με την χρήση 100% φυσικών αρωματικών ελαίων, όπως αυτά που χρησιμοποιούμε και στην μαγειρική.