Σημεία Εξυπηρέτησης

Στον παρακάτω χάρτη θα βρείτε τα σημεία ανά την Ελλάδα που μπορείτε να προμηθευτείτε τον φρεσκοκομμένο καφέ μας.

Το δίκτυο καταστημάτων μας προσφέρει μια ευρεία γκάμα σε καφέδες, ροφήματα, αξεσουάρ και συνοδευτικά προϊόντα.

10 καταστήματα γεμάτα γεύσεις & αρώματα!

  • Καταστήματα Αττικής
  • Αθήνα: Αιόλου 106, Αθήνα, 105 64
  • Πειραιάς: Τσαμαδού 2 & Γούναρη 10, 185 31
  • Μαρούσι: Ερμού 20, 15124
  • Περιστέρι: Καραθεοδωρή 12 & Εθν. Αντιστάσεως 15, 12134
  • Καλλιθέα: Γ. Γρυπάρη 153, 17672
  • Πειραιάς: Ηρώων Πολυτεχνείου & Σκουζέ 19, 18535
  • Καταστήματα Επαρχίας
  • Θεσσαλονίκη: Mediterranean Cosmos | Περιοχή Τυρκουάζ | Επίπεδο 1 - 11χλ Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιά, 57001
  • Θεσσαλονίκη: Κομνηνών 22, 54624
  • Χαλκίδα: Αβάντων 40, 34100

Εντός Αττικής

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στο Νομό Αττικής μέσω της εταιρείας Courier Center εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. 

Εκτός Αττικής

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσω της εταιρείας Courier Center εντός 3-6 εργάσιμων ημερών. H μεταφορική εταιρεία Courier Center, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των παραδόσεων εκτός Αττικής, συνεργάζεται με την εταιρεία Speedex.

Αν η παραγγελία σας αδυνατεί να παραδοθεί με επιτυχία στη διεύθυνση που δηλώσατε, η μεταφορική εταιρεία με σκοπό την καλύτερη και ταχύτερη παράδοση των προϊόντων, συνεργάζεται με την εταιρεία Clever Services, η οποία περιλαμβάνει επιλεγμένα καταστήματα clever point στην Ελλάδα με διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Για αγορές άνω των 30€ τα μεταφορικά κόστη είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 30€ η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι 2,50€. Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι διαθέσιμη με επιβάρυνση 1€. Για τα κάτωθι προϊόντα ισχύει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών λόγω ογκομετρικού βάρους. Το τελικό κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο check out.

Συνθέσεις Δώρων «Καφεκοπτεία Λουμίδη»
Greek Coffee Kit Ελληνικού Καφέ | Μεγάλο 
Αυτόματη Καφετιέρα Ελληνικού BEKO

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΣΩ E-SHOP:

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και την επιβεβαίωση της πληρωμής, η παραγγελία θεωρείται ως "αποδεκτή" και θα λάβετε ένα e-mail “Επιβεβαίωση Παραγγελίας”.

Στην περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το e-mail έχει μπει στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν τελικά δεν το έχετε λάβει συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας +30 210 3214426.

Το e-mail "Επιβεβαίωσης" και "Αποστολής" της παραγγελίας δεν αποτελεί νόμιμη απόδειξη. Το τελικό τιμολόγιο/απόδειξη περιλαμβάνεται στη συσκευασία της παραγγελίας σας.

Οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία courier κατάλληλα συσκευασμένες με σκοπό την διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων.

Οι ανωτέρω χρόνοι είναι ενδεικτικοί. Σε κάθε περίπτωση, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την αποστολή των προϊόντων σας το συντομότερο δυνατόν. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας που οφείλονται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως πχ. απεργίες, έντονα καιρικά φαινόμενα κτλ. ή σε περιπτώσεις που οφείλονται σε καθυστερήσεις της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να ελέγχετε τα προϊόντα.

Οι συνεργαζόμενες εταιρείες δύναται να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δηλώσει με σκοπό την ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας σας αλλά και για ερευνητικούς σκοπούς.

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής online παραγγελίας από φυσικό κατάστημα ή με διαφορετικό τρόπο εκτός από την προεπιλεγμένη υπηρεσία courier.