History

1910

Τρία αδέλφια από την Κάρυστο, ο Αντώνης, ο Νίκος και ο Ιάσων Λουμίδης, αφήνουν τη γενέτειρά τους αναζητώντας εργασία στον Πειραιά. Ύστερα από αρκετές προσωρινές δουλειές, ανοίγουν ένα παντοπωλείο με αποικιακά προϊόντα και καταπιάνονται με τη δύσκολη διαδικασία της παρασκευής και του καβουρδίσματος του καφέ, χρησιμοποιώντας τα «πρωτόγονα» μέσα της εποχής.

1920

Καρπός της πολύτιμης γνώσης και εμπειρίας που απέκτησαν κατά την πρώτη δεκαετία ήταν φυσικά η απόφαση να επενδύσουν όλες τις οικονομίες τους στο πρώτο κατάστημα που θα ήταν αποκλειστικά αφιερωμένο στην πώληση φρεσκοκομμένου καφέ. Με έδρα την οδό Ρετσίνα, δημιούργησαν σταδιακά το πρώτο δίκτυο κατ’οίκον διανομών με κάρα, πωλώντας καφέ στις γειτονιές του Πειραιά.

1923

Οι αδελφοί Λουμίδη αποφασίζουν να επεκταθούν, εγκαινιάζοντας ένα νέο κατάστημα στην οδό Τσαμαδού. Με μεράκι, αφοσίωση και στόχο την ασύγκριτη ποιότητα, επέμεναν στο σωστό, ομοιόμορφο καβούρδισμα του καφέ για να αποκτήσει σταθερό χρώμα και να μη χαθεί κανένα από τα πολύτιμα χαρακτηριστικά του.

1928

Ιδρύουν την εταιρεία «Α. Λουμίδης και ΣΙΑ» που προωθεί τον καφέ Βραζιλίας, και το 1932 εγκαινιάζουν το Καφεκοπτείο στην καρδιά της Αθήνας, στο σημείο όπου μέχρι πρότινος βρισκόταν το καφενείο του Γιάννη Χάφτα. «Καφέ Βραζιλίας σαν θέλεις να πιεις / Και κέφι να κάνεις ωσάν μερακλής / Στο δρόμο Αιόλου μες στα Χαυτεία /Λουμίδης& Σία», έγραψε ο ποιητής Γεώργιος Σουρής.

1932

Ο καφές Λουμίδη γίνεται ευρέως γνωστός και αποσπά διεθνείς διακρίσεις σε εκθέσεις στην Ιταλία και τη Γαλλία. Η επιχείρηση επεκτείνεται ακόμα περισσότερο με την ίδρυση του πρώτου καφεκοπτείου στη Θεσσαλονίκη, και δύο ακόμη να ακολουθούν ως το τέλος του Μεσοπολέμου.

1938

Πολύ μελάνι έχει χυθεί για το κατάστημα – καφενείο «Πατάρι του Λουμίδη» της Σταδίου: όλα τα γνωστά ονόματα της λογοτεχνικής, καλλιτεχνικής και δημοσιογραφικής Αθηναϊκής σκηνής συχνάζουν και συζητούν εκεί τα δρώμενα της εποχής πίνοντας καφέ Λουμίδη.

1955

Εγκαινιάζεται στα Χαυτεία το «Ελληνικό Σπίτι του Καφέ» και ένα χρόνο αργότερα, ιδρύεται ακόμα ένα κατάστημα στην καρδιά της στεγασμένης αγοράς τροφίμων.

1958

Ίδρυση της «Ελληνικής Βιομηχανίας Σοκολάτας – Κακάο Λουμίδη» και ανέγερση του υπερσύγχρονου εργοστασίου στη Λεωφόρο Αθηνών.

1961

Η αίγλη και η υψηλή αισθητική των Καφεκοπτείων Λουμίδη εντυπωσιάζει και εγκωμιάζεται στα εγκαίνια του νέου ιδιόκτητου καταστήματος στην οδό Τσαμαδού στον Πειραιά.

1969

Ακόμα ένα νέο Καφεκοπτείο Λουμίδη στη Θεσσαλονίκη είναι γεγονός! Στην οδό Ερμού 22 διατίθενται πλέον περισσότερα από 300 είδη καφέ και σοκολατοποιΐας.

1974

Εγκαινιάζεται το σύγχρονο εργοστάσιο βιομηχανικής παραγωγής τυποποιημένου καφέ στα Οινόφυτα Βοιωτίας.

1987

Η Λουμίδης Α.Ε., που παράγει και διανέμει τον συσκευασμένο καφέ «Παπαγάλο», εξαγοράζεται από τη Nestle S.A. H οικογένεια Λουμίδη συνεχίζει να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο δίκτυο των καταστημάτων και τα καφεκοπτεία.

1995

Επαναλειτουργεί το καφεκοπτείο της Θεσσαλονίκης, ενώ ξεκινά η λειτουργία αυτόνομων Καφεκοπτείων Λουμίδη (shop in shop) στις αλυσίδες supermarkets Carrefour και ΑΒ Βασιλόπουλος.

1998

Το δίκτυο των καφεκοπτείων αναπτύσσεται πανελλαδικά, αλλά και με συνεργασίες Franchise.

2012

Κλείνοντας σχεδόν έναν αιώνα παρουσίας στον Πειραιά, το Καφεκοπτείο Λουμίδη μετακομίζει στο ανακαινισμένο Μέγαρο Πολίτη.

2015

Μετά από 20 χρόνια λειτουργίας, το καφεκοπτείο της οδού Κομνηνών στη Θεσσαλονίκη ανακαινίζεται πλήρως.

2016

Μετά από 88 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην αγορά της Ομόνοιας, το ιστορικό καφεκοπτείο ανακαινίζεται.

2017

Το καφεκοπτείο στο Μαρούσι ανακαινίζεται και μεταφέρεται σε νέο κεντρικό σημείο,στον αριθμό 20 του πεζόδρομου Ερμού.

2020

Γιορτάζουμε 100 χρόνια στις καρδιές σας! 100 χρόνια προσφέρουμε με πάθος και μεράκι τους πιο εκλεκτούς φρεσκοκομμένους καφέδες και επιλεγμένα παραδοσιακά προϊόντα που πλημμυρίζουν ελληνικά αρώματα και αναμνήσεις!

2020

Ήταν το 1920 όταν η 1η γενιά της Οικογένειας Λουμίδη ξεκίνησε το 1ο δίκτυο κατ’ οίκων διανομών φρεσκοκομμένου καφέ με κάρα στις γειτονιές του Πειραιά. Σήμερα, η τρίτη γενιά της οικογένειας εξελίσσει την παράδοση και φέρνει τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της στην πόρτα του πελάτη μέσα από το ολοκαίνουριο eshop www.kl.gr. Ακολουθώντας λίγα μόλις βήματα, οι καταναλωτές, μπορούν να αποκτήσουν φρεσκοκομμένο καφέ όλων των ειδών, ροφήματα, παραδοσιακά γλυκίσματα και αξεσουάρ, εύκολα και γρήγορα με αποστολή στο χώρο τους.

Within Attica

Product deliveries are made in the Prefecture of Attica through the Courier Center company within 1-2 working days. 

Outside of Attica

The products are delivered to the rest of Greece through the Courier Center company within 3-6 working days. The transport company Courier Center, in order to better serve deliveries outside Attica, cooperates with the company Speedex.

If your order cannot be successfully delivered to the address you stated, the transport company, in order to deliver the products better and faster, cooperates with the Clever Services company, which includes selected clever point stores in Greece with extended service hours, early in the morning until late at night, 7 days a week.

For purchases over €30, shipping costs are free. For purchases under €30, the shipping charge is €2.50. The cash on delivery service is available with a charge of €1. The following products are subject to an additional shipping charge due to volumetric weight. The final shipping cost is automatically calculated at check out.

"Lumidis Coffee Cutting" Gift Sets
Greek Coffee Kit Greek Coffee | Large 
Elliniko automatic coffee maker BEKO

 

PROCEDURE FOR PLACING AN ORDER VIA E-SHOP:

Once you have completed your order and payment confirmation, the order is considered "accepted" and you will receive an "Order Confirmation" e-mail.

In the event that you do not receive the order confirmation e-mail, we recommend that you check whether the e-mail has gone into your spam folder. If in the end you have not received it, we recommend contacting the company's customer service department +30 210 3214426.

The "Confirmation" and "Shipping" e-mail of the order is not legal proof. The final invoice/receipt is included in the packaging of your order.

The orders are received by the cooperating courier company properly packed in order to ensure the quality of the products.

The above times are indicative. In any case, we do our best to ship your products as soon as possible. The company is not responsible for delays in the delivery of the order due to cases of force majeure such as strikes, severe weather etc. or in cases due to delays of the cooperating courier company.

Upon receipt of your order, you should inspect the products.

The cooperating companies may use the contact phone number you have declared for the purpose of updating the status of your order and also for research purposes.

At this time, it is not possible to pick up an online order from a physical store or by any means other than the default courier service.