Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές
Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Οι τρόποι πληρωμής που διαθέτει η εταιρία μας είναι οι κάτωθι:


Χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover) μέσα από το σύστημα πληρωμών της εταιρίας Everypay. Δεν υπάρχει η δυνατότητα δόσεων.
Αντικαταβολή. Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι διαθέσιμη και ισχύει για αγορές οποιασδήποτε αξίας. Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας, στον υπάλληλο της συνεργαζόμενης εταιρείας courier, τη στιγμή που θα την παραλάβετε με επιβάρυνση 1€.

Πως και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλονται με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, Courier Center. Παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινή μέχρι τις 06:30 επεξεργάζονται αυθημερόν, και οι υπόλοιπες την επόμενη εργάσιμη.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ.

Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Η αποστολή παραγγελιών πραγματοποιείται σε όλες τις περιοχές εντός της Ελλάδας.

Στέλνετε παραγγελίες στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής παραγγελιών εκτός Ελλάδας.

Υπάρχει ελάχιστη χρέωση παραγγελίας;

Η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας είναι τα 10€.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά/αντικαταβολή;

Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες άνω των 30€ είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για παραγγελίες έως 30€, τα μεταφορικά έξοδα ορίζονται στα 2,5€* ενώ η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι διαθέσιμη με επιβάρυνση 1€.


*Παρακαλούμε όπως σημειώσετε πως για τα κάτωθι προϊόντα ισχύει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών λόγω ογκομετρικού βάρους. Το τελικό κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα στο check out.


Συνθέσεις Δώρων «Καφεκοπτεία Λουμίδη» Greek Coffee Kit Ελληνικού Καφέ | Μεγάλο Αυτόματη Καφετιέρα Ελληνικού BEKO

Έκανα λάθος στην παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που έχετε κάνει οποιοδήποτε λάθος κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στα τηλέφωνα που αναγράφονται εδώ. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να διορθώσουμε το λάθος,  πριν η παραγγελία σας αποσταλεί.

Μπορώ να αγοράσω με τιμολόγιο?

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε συναλλαγή από το www.kl.gr με δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου. Επιλέξτε την διαθέσιμη επιλογή «Θέλω Τιμολόγιο», συμπληρώστε τα αντίστοιχα πεδία με τα στοιχεία της εταιρείας και ολοκληρώστε τη συναλλαγή σας.

Προϊόντα
Πως αποθηκεύω τον φρέσκο καφέ και για πόσο καιρό?

Όλοι οι καφέδες μας αλέθονται φρέσκοι την στιγμή της αποστολή. Οι "εχθροί" του καφές είναι το οξυγόνο, το φως, η υγρασία και η θερμοκρασία. 


Ο καλύτερος τρόπος να αποθηκεύσουμε τον καφέ λοιπον είναι σε αεροστεγή συσκευασία (κουτί, γυάλα κτλ) σε ένα σκιερό και δροσερό χώρο (π.χ. ένα ντουλάπι). ΔΕΝ αποθηκεύουμε τον καφέ στο ψυγείο καθώς απορροφά οσμές.

Οι κάψουλες σας είναι συμβατές με μηχανές Nespresso®?

Οι κάψουλες μας είναι συμβατές με όλες τις μηχανές τύπου Nespresso®.

Οι αρωματικοί και decaf καφέδες σας είναι χημικά επεξεργασμένοι?

Η μέθοδος αποκαφεϊνοποίησης που χρησιμοποιούμε είναι 100% φυσική και με την χρήση νερού διοξειδίου του άνθρακα (το ίδιο που πίνουμε στις σόδες) επιτυγχάνεται η αφαίρεση σχεδόν όλης της καφεΐνης. Δυστυχώς καμία μέθοδο δεν μπορεί να βγάλει το 100% της ουσίας, αλλά στο τελικό ρόφημα που πίνουμε υπάρχει λιγότερο από 0.08% περιεχόμενο καφεΐνης. 

Οι αρωματικοί μας καφέδες αποκτούν τα αρώματα τους με την χρήση 100% φυσικών αρωματικών ελαίων, όπως αυτά που χρησιμοποιούμε και στην μαγειρική.



Within Attica

Product deliveries are made in the Prefecture of Attica through the Courier Center company within 1-2 working days. 

Outside of Attica

The products are delivered to the rest of Greece through the Courier Center company within 3-6 working days. The transport company Courier Center, in order to better serve deliveries outside Attica, cooperates with the company Speedex.

If your order cannot be successfully delivered to the address you stated, the transport company, in order to deliver the products better and faster, cooperates with the Clever Services company, which includes selected clever point stores in Greece with extended service hours, early in the morning until late at night, 7 days a week.

For purchases over €30, shipping costs are free. For purchases under €30, the shipping charge is €2.50. The cash on delivery service is available with a charge of €1. The following products are subject to an additional shipping charge due to volumetric weight. The final shipping cost is automatically calculated at check out.

"Lumidis Coffee Cutting" Gift Sets
Greek Coffee Kit Greek Coffee | Large 
Elliniko automatic coffee maker BEKO

 

PROCEDURE FOR PLACING AN ORDER VIA E-SHOP:

Once you have completed your order and payment confirmation, the order is considered "accepted" and you will receive an "Order Confirmation" e-mail.

In the event that you do not receive the order confirmation e-mail, we recommend that you check whether the e-mail has gone into your spam folder. If in the end you have not received it, we recommend contacting the company's customer service department +30 210 3214426.

The "Confirmation" and "Shipping" e-mail of the order is not legal proof. The final invoice/receipt is included in the packaging of your order.

The orders are received by the cooperating courier company properly packed in order to ensure the quality of the products.

The above times are indicative. In any case, we do our best to ship your products as soon as possible. The company is not responsible for delays in the delivery of the order due to cases of force majeure such as strikes, severe weather etc. or in cases due to delays of the cooperating courier company.

Upon receipt of your order, you should inspect the products.

The cooperating companies may use the contact phone number you have declared for the purpose of updating the status of your order and also for research purposes.

At this time, it is not possible to pick up an online order from a physical store or by any means other than the default courier service.