Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές
Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Οι τρόποι πληρωμής που διαθέτει η εταιρία μας είναι οι κάτωθι:

Χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, Discover) μέσα από το σύστημα πληρωμών της εταιρίας Everypay. Δεν υπάρχει η δυνατότητα δόσεων.
Αντικαταβολή. Η πληρωμή γίνεται με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της εταιρίας courrier. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτήν την υπηρεσία.
Paypal. Μπορείτε να εξοφλήσετε εύκολα και με ασφάλεια την παραγγελία σας μέσω του συστήματος πληρωμών της Paypal.

Πως και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλονται με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier, Courier Center. Παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινή μέχρι τις 13:30 επεξεργάζονται αυθημερόν, και οι υπόλοιπες την επόμενη εργάσιμη.

Οι χρόνοι παράδοσης από την ημέρα επεξεργασίας είναι οι εξής:

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλος, Λαμία - Επόμενη εργάσιμη

Λοιποί χερσαίοι & νησιώτικοι προορισμοί - 2 με 3 εργάσιμες

Δυσπρόσιτοι χερσαίοι & νησιώτικοι προορισμοί - 3 με 5 εργάσιμες

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Λόγω της δεδομένης κατάστασης και του υπερβολικού φόρτου εργασίας της εταιρείας courier, ενδέχεται να υπάρχει μια καθυστέρηση στους χρόνους παράδοσης.

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής online παραγγελίας από φυσικό κατάστημα ή με διαφορετικό τρόπο εκτός από την προεπιλεγμένη υπηρεσία κούριερ.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ.

Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Η αποστολή παραγγελιών πραγματοποιείται σε όλες τις περιοχές εντός της Ελλάδας.

Στέλνετε παραγγελίες στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής παραγγελιών εκτός Ελλάδας.

Υπάρχει ελάχιστη χρέωση παραγγελίας;

Η ελάχιστη χρέωση παραγγελίας είναι τα 10€.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά/αντικαταβολή;

Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες έως 30€, ορίζονται στα 2,5€.

Για παραγγελίες άνω των 30€, η αποστολή είναι δωρεάν.

Δεν επιβαρύνεστε έξοδα αντικαταβολής για τις παραγγελίες που πραγματοποιείτε.

Έκανα λάθος στην παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που έχετε κάνει οποιοδήποτε λάθος κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στα τηλέφωνα που αναγράφονται εδώ. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να διορθώσουμε το λάθος,  πριν η παραγγελία σας αποσταλεί.

Μπορώ να αγοράσω με τιμολόγιο?

Αυτή τη στιγμή το eshop λειτουργεί μόνο με αποδείξεις λιανικής, αλλά σκοπεύουμε να προσφέρουμε την δυνατότητα τιμολογίων στο μέλλον.

Προϊόντα
Πως αποθηκεύω τον φρέσκο καφέ και για πόσο καιρό?

Όλοι οι καφέδες μας αλέθονται φρέσκοι την στιγμή της αποστολή. Οι "εχθροί" του καφές είναι το οξυγόνο, το φως, η υγρασία και η θερμοκρασία. 

Ο καλύτερος τρόπος να αποθηκεύσουμε τον καφέ λοιπον είναι σε αεροστεγή συσκευασία (κουτί, γυάλα κτλ) σε ένα σκιερό και δροσερό χώρο (π.χ. ένα ντουλάπι). ΔΕΝ αποθηκεύουμε τον καφέ στο ψυγείο καθώς απορροφά οσμές.

Οι κάψουλες σας είναι συμβατές με μηχανές Nespresso®?

Οι κάψουλες μας είναι συμβατές με όλες τις μηχανές τύπου Nespresso®.

Οι αρωματικοί και decaf καφέδες σας είναι χημικά επεξεργασμένοι?

Η μέθοδος αποκαφεϊνοποίησης που χρησιμοποιούμε είναι 100% φυσική και με την χρήση νερού διοξειδίου του άνθρακα (το ίδιο που πίνουμε στις σόδες) επιτυγχάνεται η αφαίρεση σχεδόν όλης της καφεΐνης. Δυστυχώς καμία μέθοδο δεν μπορεί να βγάλει το 100% της ουσίας, αλλά στο τελικό ρόφημα που πίνουμε υπάρχει λιγότερο από 0.08% περιεχόμενο καφεΐνης. 

Οι αρωματικοί μας καφέδες αποκτούν τα αρώματα τους με την χρήση 100% φυσικών αρωματικών ελαίων, όπως αυτά που χρησιμοποιούμε και στην μαγειρική.



Πληροφορίες Μεταφορικών
Σχετικά με την αποστολή των προϊόντων σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα λάβετε επιβεβαιωτικό μήνυμα (email) απο την εταιρία μας. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται καθημερινή μέχρι τις 13:30 επεξεργάζονται αυθημερόν, και οι υπόλοιπες την επόμενη εργάσιμη. Οι τυπικοί χρόνοι παράδοσης από την ημέρα επεξεργασίας είναι οι εξής:

Σημείωση: Προσωρινά, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας της συνεργαζόμενης εταιρείας courier ενδέχεται οι χρόνοι παράδοσης να είναι μεγαλύτεροι. Θα λάβετε σχετική ενημέρωση με την αποστολη του δέματος σας.

Η παραγγελία σας αποστέλλεται με ασφάλεια με την συνεργαζόμενη με την εταιρία μας μεταφορική εταιρία.

Η εταιρία μας παραδίδει στη μεταφορική εταιρία τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει κατάλληλα συσκευασμένα.

Οι ανωτέρω χρόνοι είναι ενδεικτικοί. Σε κάθε περίπτωση θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την αποστολή των προϊόντων σας το γρηγορότερο.

Η εταιρία μας δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά μας ή για λόγους ανωτέρας βίας, όπως απεργίες, έντονα καιρικά φαινόμενα κλπ.

Κατά την παραλαβή των προϊόντων σας θα πρέπει να τα ελέγχετε.