The history of coffee

850

Σύμφωνα με το μύθο, η ιστορία του καφέ ξεκίνησε περίπου το 850 μ.Χ., όταν ένας Αιθίοπας βοσκός παρατήρησε ότι οι κατσίκες του ήταν πολύ ενεργητικές όταν έτρωγαν τα κεράσια ενός συγκεκριμένου θάμνου. Μάζεψε, λοιπόν, μερικά για να τα δοκιμάσει ο ίδιος, γράφοντας έτσι την πρώτη σελίδα στην ιστορία του καφέ. Για πολλούς αιώνες, οι Αιθίοπες μασούσαν ωμούς τους κόκκους του καφέ.

1100

Γύρω στο 1100, ξεκίνησε η καλλιέργεια του καφεόδεντρου στην Αραβική Χερσόνησο και σύντομα το «κρασί της Αραβίας» αντικατέστησε το απαγορευμένο από το Κοράνι αλκοόλ.

1400

Το ψήσιμο και η σημερινή μορφή του ροφήματος ξεκίνησε από τον 13ο αιώνα στην Υεμένη, ενώ γύρω στα 1400 άνοιξε το πρώτο καφεκοπτείο στην Κωνσταντινούπολη, όπου και τέθηκαν οι βάσεις για να δημιουργηθούν καινούργιοι τόποι κοινωνικής συνάθροισης: τα καφενεία.

1600

Ο καφές έκανε την εμφάνισή του στην Ευρώπη τον 17ο αιώνα, μέσω των Ευρωπαίων εμπόρων που τον μετέφεραν από την Αραβία.

1620

Οι Ολλανδοί μεταφέρουν παράνομα κόκκους καφέ στην Ινδία και ξεκινάει η παγκόσμια παραγωγή καφέ εκτός Αραβίας.

1629

Το 1629 άνοιξε το πρώτο καφενείο της Ευρώπης στη Βενετία και από εκεί τα καφενεία ως χώροι ανταλλαγής ιδεών, γνώσης, εστίες πολιτικών και φιλοσοφικών συζητήσεων εξαπλώνονται ραγδαία στην Ευρώπη.

1710

Ο καφές εισήχθη στο Παρίσι επί της βασιλείας του Λουδοβίκου ΙΔ´. Τo 1710, οι Γάλλοι επινόησαν τη διαδικασία παρασκευής καφέ με φίλτρο, για να αφαιρούν το κατακάθι που άφηνε ο παραδοσιακός τρόπος ψησίματος μέχρι τότε.

1727

Σύμφωνα με το θρύλο, το 1727 ένας Βραζιλιάνος αντισυνταγματάρχης γοήτευσε τη σύζυγο του κυβερνήτη της Γουιάνας και της απέσπασε φυτά καφέ για να τα μεταφυτεύσει στην πατρίδα του. Μέσα στον επόμενο αιώνα η Βραζιλία γέμισε φυτείες και έγινε η αδιαμφισβήτητη κυρίαρχος στην παγκόσμια παραγωγή, μια θέση που διατηρεί μέχρι σήμερα.

1822

Το 1822 παρουσιάστηκε στη Γαλλία το πρώτο πρωτότυπο μηχανής espresso.

1905

Το 1905 δημιουργήθηκε στην Ιταλία η πρώτη μηχανή παρασκευής καφέ για καταστήματα.

1933

Το 1933 παρουσιάστηκε στην Ιταλία η καφετιέρα παρασκευής espresso (MokaPot).

1955

To 1955 ο καφές γίνεται το νούμερο ένα ρόφημα στην προτίμηση των καταναλωτών παγκοσμίως.

2000+

Δημιουργείται η νέα κουλτούρα του «Τρίτου Κύματος Καφέ» που ανάγει την επεξεργασία του καφέ σε τέχνη και την κατανάλωση του σε ένα ταξίδι στον κόσμο των γεύσεων.

Within Attica

Product deliveries are made in the Prefecture of Attica through the Courier Center company within 1-2 working days. 

Outside of Attica

The products are delivered to the rest of Greece through the Courier Center company within 3-6 working days. The transport company Courier Center, in order to better serve deliveries outside Attica, cooperates with the company Speedex.

If your order cannot be successfully delivered to the address you stated, the transport company, in order to deliver the products better and faster, cooperates with the Clever Services company, which includes selected clever point stores in Greece with extended service hours, early in the morning until late at night, 7 days a week.

For purchases over €30, shipping costs are free. For purchases under €30, the shipping charge is €2.50. The cash on delivery service is available with a charge of €1. The following products are subject to an additional shipping charge due to volumetric weight. The final shipping cost is automatically calculated at check out.

"Lumidis Coffee Cutting" Gift Sets
Greek Coffee Kit Greek Coffee | Large 
Elliniko automatic coffee maker BEKO

 

PROCEDURE FOR PLACING AN ORDER VIA E-SHOP:

Once you have completed your order and payment confirmation, the order is considered "accepted" and you will receive an "Order Confirmation" e-mail.

In the event that you do not receive the order confirmation e-mail, we recommend that you check whether the e-mail has gone into your spam folder. If in the end you have not received it, we recommend contacting the company's customer service department +30 210 3214426.

The "Confirmation" and "Shipping" e-mail of the order is not legal proof. The final invoice/receipt is included in the packaging of your order.

The orders are received by the cooperating courier company properly packed in order to ensure the quality of the products.

The above times are indicative. In any case, we do our best to ship your products as soon as possible. The company is not responsible for delays in the delivery of the order due to cases of force majeure such as strikes, severe weather etc. or in cases due to delays of the cooperating courier company.

Upon receipt of your order, you should inspect the products.

The cooperating companies may use the contact phone number you have declared for the purpose of updating the status of your order and also for research purposes.

At this time, it is not possible to pick up an online order from a physical store or by any means other than the default courier service.