Gold Award PIA 2019

Το Gold βραβείο απονεμήθηκε στα Καφεκοπτεία Λουμίδη στο πλαίσιο του διαγωνισμού Packaging Innovation Awards 2019, που διεξήχθησαν την Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019 στο Gazarte, με στόχο την ανάδειξη των επιχειρήσεων με τις πιο επιτυχημένες συσκευασίες της χρονιάς. Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη, με συμμετοχή στην κατηγορία Secondary & Tertiary Packaging / Δευτερογενής & Τριτογενής Συσκευασία, διακρίθηκαν στη απονομή, με τον τίτλο της υποψηφιότητας “Συσκευασία μεταφοράς προϊόντων παρασκευής ελληνικού καφέ «Καφεκοπτεία Λουμίδη»”.
Το χρυσό βραβείο παρέλαβε η κα Αναστασία Μανιατοπούλου, Marketing Manager των Καφεκοπτείων Λουμίδη. Η κα Μανιατοπούλου παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γι’ αυτή την διάκριση μιας και αυτή συνδυάζεται και με την συμπλήρωση των 100 χρόνων λειτουργίας μας. Η ικανοποίηση είναι τεράστια όταν αναγνωρίζεται αυτή η αδιάλειπτη προσπάθεια των Καφεκοπτείων Λουμίδη να παρέχουν στον κόσμο πάντα υψηλής ποιότητας προϊόντα ελληνικού καφέ και όχι μόνο συνδυάζοντας την παράδοση των 100 χρόνων με την καινοτομία της εποχής.»
Στην 3η διοργάνωση των βραβείων Packing Innovation, θεσμού για τον κλάδο της συσκευασίας, συμμετείχαν επιχειρήσεις που παράγουν ή διακινούν συσκευασίες προσυσκευασμένων προϊόντων (ταχυδρομική συσκευασία, μεταφορικές εταιρείες, ταχυμεταφορές, πωλήσεις e-shop κ.λπ.), επιχειρήσεις που παράγουν ή διακινούν συσκευασίες βιομηχανικών προϊόντων καθώς και επιχειρήσεις που παράγουν ή διακινούν συσκευασίες μεταφοράς προϊόντων ή άλλων ειδών (service packaging).
Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη συμμετείχαν στην τελετή απονομής σε συνεργασία με τις εταιρείες AS Advertising και με την Pressious Arvanitidis, οι οποίες πραγματοποίησαν τον εικαστικό σχεδιασμό της βραβευμένης συσκευασίας και την εκτύπωση αντίστοιχα. Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη κατάφεραν να διακριθούν χάρη στην ιδιαιτερότητα και στην καινοτομία της συσκευασίας, καθώς στο Greek Coffee Kit, η γεύση της παράδοσης συναντάει την ελληνική πολιτισμική κληρονομιά και τις σύγχρονες τάσεις στο design. Έμπνευση για τον σχεδιασμό αποτέλεσε η ίδια η διαδικασία παρασκευής του καφέ, ενώ η Αντωνία Σκαράκη της AS Advertising και η ομάδα της, χρησιμοποιώντας τα εμβληματικά χρώματα της Ελλάδας, κατάφεραν να τα συνδυάσουν με τη σφαιρική απόλαυση των αισθήσεων και τη μαγεία του αρμονικού συγκερασμού μινιμαλιστικών και παραδοσιακών στοιχείων. Αυτή η γόνιμη σύνθεση του στρατηγικού σχεδιασμού με το δημιουργικό art design οδήγησε στη δημιουργία όχι μόνο μίας ιδανικής πρότασης για τους λάτρεις της παράδοσης, αλλά και για εκείνους που θα επιθυμούσαν να προσφέρουν ένα πρωτότυπο, προσωπικό ή επαγγελματικό δώρο.
Το Greek Coffee Kit αποτελεί μια ολοκληρωμένη συσκευασία με όλα τα παραδοσιακά «εργαλεία» για τους λάτρεις του ελληνικού καφέ αλλά και για όσους θέλουν να γνωρίσουν αυθεντικές εμπειρίες μέσα από τον κόσμο του καφέ». Με το χειροποίητο μπρούτζινο παραδοσιακό μπρίκι, το αναδευτήρι του, δύο φλιτζάνια για το σερβίρισμά του και μαζί με το φρεσκοαλεσμένο ελληνικό καφέ υψηλής ποιότητας, μπορεί κανείς να απολαύσει τόσο το αυθεντικό άρωμα όσο και την μοναδική του γεύση με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Όλα λοιπόν όσα χρειάζεται κανείς για την παρασκευή ενός αυθεντικού ελληνικού καφέ, βρίσκονται μέσα μια συσκευασία, καθιστώντας την όχι μόνο λειτουργική αλλά και πρωτότυπη.

Δελτίο Τύπου

21 Ιουνίου 2019